Hoe werkt het?

Wij zijn een stichting die zich inzet voor de belangen van de Nederlandse Modellen, middels deze stichting willen wij een betere/eerlijk werkbare modellenbranche creëren. De dienst van deze stichting is volledig gratis en Ben jij in een conflict beland als model met een modellenbureau of fotograaf, neem dan contact op met ons via de onderstaande manieren;

Algemene vraag

Via ons contactformulier is het mogelijk jouw algemene vraag aan ons te stellen, wij proberen via de mail jouw vraag dan zo goed mogelijk te beantwoorden.

Klachtenformulier

Heb jij een conflict als model?

Via onze klachtenformulier kan jij als model aangeven waar jij onze hulp bij nodig hebt, wij zullen zo snel mogelijk middels “email of telefonisch” contact met jou opnemen.

Wij proberen op een zo’n goed mogelijke manier jou te helpen om het conflict op te lossen. Laat ons ook weten hoe jij het prettigs vindt om contact met ons te hebben.

Hotlijn

Vanaf eind Mei 2016 bereikbaar!

Ben jij een model en ben jij in een conflict beland, bel onze Hotlijn.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen van de stichting, wij trachten ernaar om straks wekelijks een nieuwsbrief uit te brengen met betrekking tot de bezigheden van de stichting.

Schrijf je in via de homepage

De nieuwe Enquête komt binnenkort online:

Deze enquête kan volledig anoniem ingevuld worden, de gegevens worden in onze database opgenomen om later een rapport te maken over uw ervaringen in de modellenbranche. U kunt er zelf voor bepalen om dit “wel of niet” anoniem te doen. Dit rapport is bedoeld om beter inzicht te krijgen over de algemene ervaringen van de Nederlandse modellen, de enquête is OOK bedoeld voor alle beginnende modellen die al eens een portfolio-shoot hebben laten maken.

De Enquête heeft ook ruimte om uw klacht of conflict in de modellenbranche anoniem aan ons voor te leggen.

De afgelopen 5 jaar heeft er een enquête online gestaan op de oude formatsite www.modellenstichting.nl . Deze uitslagen van de enquêtes heeft er voor gezorgd dat de modellenstichting volledig is opgezet en dat er een vakbond voor jullie wordt opgezet. Wij willen jou bij alvast bedanken voor het invullen van die enquête. Wanneer de vakbond is opgericht zullen wij een aantal modellen uitkiezen die van ons een jaar lang gratis een lidmaatschap krijgen. Hier gaat u via de nieuwsbrief meer over te weten krijgen.

De nieuwe enquête komt binnenkort online.